~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Maria - 17 mars 2010 20:45

blev tjafs när jag skulle ladda busskortet för tätortstrafiken, och så gjorde de fel

fint inför fredagen, verkligen............. är skiträdd.........

handlade mat......... var på myrorna, men hittade inget......

lägenheten ser ut som ett bombnedslag - minst sagt........ för allt känns bara som KAOS just nu....... jag kommer hem och är helt slut och bara kastar av mig allt och pustar ut..........

det värsta är... att jag har hittat min drömhund................ blir SÅ ledsen........... men jag lär inte kunna jobba eller plugga på några år, så då är ju hunden vuxen.... och kan jag inte gå hem och rasta tillräckligt ofta så finns det ju folk som vill ta hand om hundar..... och så finns det ju hunddagis..........

men jag tänker inte lämna bort en valp till någon annan........ och hur ska det gå när jag inte kan vara hemma...... terapi... gruppträffar................ klarar sig en valp ensam.......... mamma säger att det skulle fungera, och att jag har ju kaninerna som sällskap........... men det gör ont i hjärtat.............

men tänk om jag kunde ta mig ut mer! gå ut med hunden! någon som ligger i soffan hos mig när jag tittar på tv........ kanske vill sova i min säng.........

och sociala stödteamet kanske kan hjälpa och stötta när det är vaccination och sådant..........

det dumma är att man inte ens kan maila och fråga vilka som är hanar och vilka som är tikar........ för då är det den underbara TELEFONJÄVELN som gäller....... men mamma sa att hon kan ringa....... och jag.... jag är så dum så jag tackade ja till det........ bad henne att bara fråga om könet på hundarna, eftersom jag vill ha en hane.... "lättare" att kastrera..... och som inte löper och håller på med allt som tillhör.......



.....vill ha den till höger på första bilden............... men de andra är ju också söta.............. men jag slår vad om att den bruna(röda) är en tik............... men det kanske vore lika bra...... att jag blir utan hund.......... då kan jag fortsätta med allt självdestruktivt precis som jag vill.................. isolera mig i lägenheten precis så mycket jag vill............. jag har ju inget att leva för..... inget som får mig att gå ur sängen på dagarna förutom aktiviteterna vid psykklin................. ...men tänk att få gå ut med en hund så mycket man vill.... i ur och skur.... pälsvård.... klippa klor...... träna...... leka och busa med............ ..bara att ha en anledning till att gå ut.............. ...gillar också den som är mest svartvit längst till vänster på nedersta bilden...... men det är svårt med vita hundar i stan........ de blir grå av all äcklig asfalt................


  


  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards