~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Maria - 10 mars 2010 14:06

känns som att jag förstör för gruppen om jag går dit igen

j*vla freak som sitter där och panikar och gråter


verkar som att jag inte får byta PO heller, och mitt PO har gjort fel från dag 1

för man ska ha PO "under en begränsad tidsperiod" och då ska man göra upp en plan osv, så att man till slut inte längre behöver ett PO

och det finns ingen plan för mig, har aldrig gjort och kommer aldrig göra heller

så pga att det är som det är så kastar de ut mig med huvudet före

det är i alla fall så det känns och som det verkar


har så jävla ont idag att jag inte kan gå på toa

men det är ju bara psykiskt - knölen som både syns och känns är bara fantasi

trots att min terapeut sett en pyttebild på den

var tvungen att bevisa för någon att det jag säger är sant

men det (tragiska/)komiska är att det inte spelar någon roll


sprungit till posten 2ggr idag

är helt slut

fått extratid hos terapeuten kvart över tre

läkarmöte på vår "ordinarie tid" imorgon

sen social fobi-grupp på em

om jag ska gå dit

känner bara att jag förstör

de andra kan se på varandra, säga sitt namn, prata lite

jag gör inget

inte ett skit

slår vad om att alla skulle bli lättade om jag inte kom dit mer


snöar ute

vanligtvis skulle det göra mig glad, men inte idag

idag vill jag att det ska regna - som de sa att det skulle göra

för jag är bara ledsen


Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards