~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Maria - 7 mars 2010 21:02

varför kan jag, som är född och uppväxt på landet, inte ha fått hästarna i mitt liv förrän nu!??!????!?!??

längtar till stallet så jag DÖR........

har ätit upp all godis jag köpte......... gick till lilla ica-affären som ligger hyfsat nära............. toppat det med en massa yoghurt och müsli.....................

mår illa............. men det är mitt eget fel......

ska försöka duscha snart.......... äcklig............... kan inte träffa terapeuten såhär................ kan inte gå utanför dörren såhär............................... tittade inte upp en enda sekund när jag var ute och handlade............ kunde inte ens möta kassörens blick........................

fattar inte hur jag ska kunna röra eller se min kropp i duschen............ jag gör som jag brukar... tittar inte.... rör inte................ blunda eller glo på väggen.... och skrubba utav bara helvete med en svamp..............................

    




............skulle kunna köra en kniv rakt igenom låret precis just nu.................... bara hugga till................. se bladet gå rakt igenom.......... känna ruset....... och lugnet...................

Av Maria - 7 mars 2010 12:42

"äcklet" kom redan idag....... tack för det.............. 1½ vecka i förväg............... men jag är van att "flytta runt" det pga att jag mår så djävulskt dåligt..........

det innebär att jag måste gå och handla - idag igen....... för jag har inget hemma.......... bara några tunna trosskydd............. skulle nog klara mig med dem egentligen, men jag vill låtsas vara lite normal och köpa bindor............

har en fiskgratäng i ugnen.... ska äta lite och gå efter att alla andra affärer stängt..............

 

dö upp ett platyyngel till nu när jag matade dem........... känns som att de äldre fiskarna dör allteftersom det kommer nya yngel........... blir så förbannad att de varnar för att man kan få en massa yngel i djuraffären, men säljer honor som redan har yngel i sig............. hyckleri på högsta nivå.................

 

jag är ensam......

så ensam..............

och om kvinnokliniken får som de vill så är det så hela min framtid ser ut........

 

 

 

.......ska köpa massa godis om jag tar mig iväg att handla idag.............

.......................det är så tungt att andas idag......................................

Av Maria - 7 mars 2010 09:33

ja, det är PMDD.................... mår så jävla pissdåligt......

vill skjuta skallen av mig......................

verkligen passande nu............ inför veckan från helvetet.....................

jag visste att det skulle bli såhär......... men jag hoppades på annat.......................

nu är det bara en tidsfråga innan PMS med tillhörande viktuppgång.....................   

...........tänker laxera idag...... för min lilla kropp orkar inte väga över 65kg............ det blir för tungt.......... lederna värker.................. och dessutom fungerar ju inte magen alls...............

 

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards