~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Maria - 22 mars 2010 20:27

ge mig ett rakblad så ska jag sätta stopp för allt!

bara ge mig ett!

så ska jag skära upp hela jävla skinnet från tårna och upp till huvudet!

jag ska dra det av benen i stora stycken!

sen kan det här jävla samhället stå brevid och titta och tänka "oj vilken störd kvinna"!

men de skulle bara veta att det är DE SOM SKAPAT OCH GJORT MIG SÅHÄR !!!!


hetsätit godis och nötter

jättebra jag som ska gå ner i vikt

men vem bryr sig - jag passar inte in någon jävla stans

ingen kan och vill hjälpa mig





......allt jag har är 2 timmar på fredagarna... då jag lever....... lever.............


Av Maria - 22 mars 2010 18:06

har bestämt mig nu

det blir ingen valp

inte nu

det är för rörigt

och jag väntar på tid för plastiken

och värst av allt - tid från kvinnoliniken

1-3 månader beroende på hur de prioriterar


jag vill dö

jag vill verligen dö

jag orkar inte mer


Av Maria - 22 mars 2010 16:43

mår så jävla dåligt nu

satans kärringjävel som inte fattar hur mycket mina djur betyder

och framförallt - inte fattar att det är MIG de tar hand om ÄVEN om jag har husdjur

jag vill skära mig

NU vill skära så jag överväger att ta en kniv i köket

ingen bryr sig ju ändå

jag är bara ett psykfall

inte värd att leva

skära eller inte skära

skära eller inte skära

skära eller inte skära

skära eller inte skära

..................

..........

................

.............

...............

........

...........




Av Maria - 22 mars 2010 12:36

träffade kommuntanten.......... men så visar det sig att sociala stödteamet INTE får beblanda sig med husdjur....... vilket innebär att någon av dem skulle kunna sitta här hemma hos mig och se mina kaniner DÖ utan att göra något.........

kärringen tyckte att det var fel att prata om hund och vaccination av hund osv........ "för det är djurskötsel och handlar inte om dig och ditt sociala behov"........!!!! VA??????? JAG TAR FÖR I HELVETE HAND OM MIN EGEN HUND OCH DERAS JÄVLA JOBB ÄR ATT TA HAND OM MIG OCH GE MIG DET SOCIALA STÖD SOM JAG BEHÖVER!!

jag ställde henne mot väggen och det visade sig att det var HELT OK att bussträna till STALLET........... och få stöd när jag tex handlar mat........... alltså, antingen är kärringen helt vrickad eller så finns det så jävla stora systemfel inom socialtjänsten att man inte får vara en individ!


på vägen hem insåg jag på riktigt hur jävla stört det här är.... var drar de gränsen för "djurskötsel"............ "nej, jag kan inte stötta dig idag för du ska köpa morötter och det äter dina kaniner"......... eller om jag redan hade hund och behövde komma ut mer och ville gå på tex agility...... får man socialt stöd för det - ELLER??????

jag behöver en hund för att BLI mer social, men sociala stödteamet får inte hjälpa mig att må bättre och bli mer oberoende! i så fall menade hon att det beror på personernas "good will" - men inte fan köper man en hund och HOPPAS på att få socialt stöd när beslutsfattaren säger NEJ!!!!


nej, jag är HELT JÄVLA ENSAM OCH JAG PASSAR ALDRIG IN NÅGONSTANS!

DET FINNS INGEN PLATS FÖR MIG!!!! VARKEN INOM LANDSTING, KOMMUN ELLER NÅGON ANNANSTANS!!!


JAG BORDE INTE LEVA.



ska jag göra det här, så står jag helt ensam

jag har hela mitt liv i mina händer och står och ropar på hjälp för jag tappar det

men ingen kommer

ingen hjälper

jag får ta det som det är

proppa i mig droger och göra det bästa jag kan trots att jag vet att det inte räcker



och så har studenten som ville köpa böcker hört av sig - han vill ha telenr och söka upp mig på hitta.se och överallt

har svarat att han får köpa sina böcker någon annanstans, för nu är jag LESS! har aldrig varit problem tidigare, och ingen jävel ska tro att den bestämmer över mina saker och mina köpvillkor! .......och särskilt inte en jävla stöddig omogen studentkille..........



Av Maria - 22 mars 2010 09:02

höll på att packa ner böckerna som en uppsalastudent mailade och ville köpa.... satt och tänkte på att jag säljer dem för billigt egentligen...... och så får jag mail från idioten som tror att jag försöker lura honom......... så han vill krångla med något slags Payson-grejs, och jag ORKAR INTE!

herregud! det handlar om så små summor så det är LÖJLIGT!

men visst, jag förstår honom.... man kan ha blivit lurad förut och därför vara såhär.......... MEN... då får någon annan köpa böckerna som inte "bränt sig" av bedrägerier!

antingen köper han böckerna eller inte! och då får väl någon annan göra ett kap, eftersom jag säljer böcker som kostar 600kr för 250kr!

DRA ÅT HELVETE SÄGER JAG BARA!


och så ska jag träffa hon på kommunen nu om en timme.............. håller på att dö av ångest! HEJ STESOLID!


Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards