~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Maria - 6 mars 2010 20:55

har ångest så jag dör.......

på måndag ska jag fatta slutgiltigt beslut om jag skiter i soc.fobi-gruppen eller ej........

tisdag drar den igång.......

ska försöka få en extratid hos terapeuten på onsdagen, för vår tid på torsdagen kommer gå åt till läkarmötet.... och jag lär behöva stöttning som fan för att klarar av att träffa den nya läkaren........ plus att det är soc.fobi-grupp på eftermiddagen...............

fredagen är det ridterapi......... jag är skitnervös, men vet att det är som rent balsam för själen................


ska försöka få i syrestenen i akvariet igen..... för nu är det fler fiskar som håller på att dö...... av de nya jag köpte......... fattar inte att syrepumpen inte kan pumpa ut syre genom någon syresten............ blir sååååå förbannad.......

Av Maria - 6 mars 2010 17:17

sov konstigt inatt igen........ måste intala mig att jag ska ta insomningstabletten även om jag är sömning om jag sovit dåligt i flera nätter.........

har varit helt täppt i näsan också och ingen nässpray kvar......... gick upp några gånger för då blir det bättre... men till slut halvsatte jag mig i sängen och slängde med huvudet................ vilket naturligtvis ledde till ännu mer frustration och att håret i princip blev som en ihoptovad klump.....................


har lite träningsvärk på insidan av låren... men inte särskilt mycket....... känns mest när jag sitter med benen spretandes åt varsitt håll, men det gör man ju typ inte så ofta................... längtar redan till stallet igen...... ljudet av hovar......... se in i hästens själfyllda ögon........... ljudet av tuggande....... en len mule......... och att bara få "vara"... rykta och vara nära hästen.......... på det sättet är killen jag haft de två sista gångerna inte lika mysig, för han är lite tjurig....... men alla har ju sin charm.......... han står nästan och sover när jag sadlar honom....... och ridterapeuten visade att han börjar få mustasch........ gud vad gulligt!


for ner på stan på fm....... köpte den externa hårddisk jag tittat på i ett år snart............ och en armbandsklocka på rean (100:-) eftersom min stannat och jag inte klarar att be om att få batteriet utbytt.........

gick och kollade lite på smycken, även om jag inte är någon "smyckesmänniska"........ och jag höll på att kräkas när jag fick se ett halsband med ett jävla rakblad på............... det var droppen.... och så massa folk............. blev tom i hjärnan... innan den fylldes av panik.................... sen gick jag runt som ett vilset rådjur innan jag kastade mig på bussen hem.............

en gammal och liten farbror som hade svårt att gå skulle kliva av bussen... och jag var som vanligt tvungen att spjärna emot alla celler i min kropp för att inte resa mig upp och hjälpa honom............ för då skulle alla glo på mig.............. och tänk om han hade blivit sur......... försöker tänka att jag inte satt närmast och att det faktiskt fanns andra som satt precis brevid.... men vad spelar det för roll.. ingen av dem gjorde ju något............ och jag kan ju inte klandra dem, för han bad inte om hjälp.... och alla människor är olika och de har rätt att kunna sitta kvar och inte göra något..... men..... jag hatar mig själv................


ramlade i princip ihop när jag kom innanför dörren...............

så ont i nacke och axlar efter att ha burit dem uppe vid öronen....... och sedan komma hem och känna att jag verkligen HADE tagit stesolid........

smörja med xylocain...... in med en dafgårds fullkornslasagne i micron...... åt i sängen....... tittade på film........ slumrade till........... mer xylocain...........


....ja... det var väl min dag...............

 

...........köpt en liten present...... till en väldigt speciell liten dam............... det var det bästa på hela dagen.... ♥

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards