~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Maria - 20 mars 2010 22:53

bytte syrepumpen till akvariet idag...... men det var en ojordad kontakt så jag var tvungen att byta till en jordad...... annars gick den inte in pga att jag bara har jordade dosor överallt............ kändes helt ok...... är ju inte komplicerat eller ens pilligt.............. MEN.... så håller jag på att ladda hem en film jag hyrt och som jag tänkt se.... egentligen ikväll.. men det var så segt att ladda ner skiten från cdon.............. hade jag tänkt efter före så hade jag startat om och kopplat in datorn till tvn INNAN jag började ladda ner filmen, för då hade jag kunnat börja se den ändå - på tvn.......... men... nu var det bara att vänta...........

sa godnatt till kaninerna........ astrid fick gå och kissa på lådan och de fick färskt vatten....... och så förflyttade jag mig hit till sovrummet........... och helt plötsligt fungerar inte nätagget......... utan datorn går bara på batteri............. och batteriet är skitdåligt......... förstod direkt att min provisoriska lagning från förra gången hade blivit för mycket dragen i... när jag snubblat över slaggen tex............ så fram fort som fan med tång, eltejp och grejor.............. stressade så jag höll på att dö...................... dör min laptop så raderas hela mitt liv......... struntade i att ta bort all eltejp som skulle ha hållit emot sedan förra gången, utan jag bara knipsade kabeln rakt av............ skala skiten snabbt... och det är världens jävla cp-kabel.. för det är inte som vanligt - två isolerade ledningar brevid varandra...... utan här ligger den ena ledningen UTANPÅ den andra......... struntade i det estetiska fullständigt... och gjorde så att det skulle gå fort och hålla istället................ och puh...... NU funkar det igen..............


den här dagen har verkligen bara varit SKIT........... ätit en massa som vanligt........... funderat på hundköpet................. och jag vet att jag borde vänta tills efter 6 maj..... då gruppen är slut.............. för då är jag hemma mycket mer.......... samtidigt hinner inte valpen nästan inte alls växa på sig något innan det är dags att resa bort över sommaren då.............

vad fan ska jag göra...........??????????


.....nu ska jag se på film i alla fall....... och dö lite...................... ska se tredje filmen i stieg larssons trilogi - luftslottet som sprängdes..........


tack och hej leverpastej....... nu hänger jag mig................... haha....






SKIT!

JAG ÄR HELT JÄVLA VÄRDELÖS!!

Av Maria - 20 mars 2010 11:49

..somnade nog vid kl 1......... vaknade kl 6:30..................

men jag sov sammanhängande....... och drömde inga mardrömmar.........

.......................men en stund efter att jag vaknat så kom den där...... äckelkänslan........ över mig................. sen droppade flashbacks in..... och eftersom de inte har slutat än... så inser jag att..... det kommer bli en sådan dag...................... FAN................. vill gå ut........... men tar mig inte utanför dörren...................... fick syn på dagens namnsdagar på min startsida nyss................... min förövare hette.. heter så................. jag försöker tänka på att jag har en annan vid samma namn som ligger mig väldigt varmt om hjärtat...... en av de bästa skötarna på avd.............. men det går inte.... jag får inte ihop det i huvudet....................... hur kan de heta samma sak.................. när jag var inlagd så tänkte jag inte ens på det! för de är så olika som de någonsin kan bli!


................känner mig så otrygg....... liten................. v*ldtagen.............. äcklig.....................................

............behöver en häst att krama..........................

Av Maria - 20 mars 2010 00:36

min nattmedicin tar slut på söndag och jag får förmodligen ingen mer förrän på tisdag.......... hade tänkt att strunta i propavanen idag och imorgon så att jag klarar mig i början på veckan.... men jag känner redan att jag inte kommer kunna sova................ får se vad som händer när stilnocten kickat in.........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards